Grym fredag!

Hejhej :)

Idag har de varit en grym dag!
Rebecca kom upp till oss odag och sa att Johanna hade sagt att vi inte hade nån lästid eller svenska, för hon skulle vara uppe i slingan hela dan.

Så vi hade engelska till kvart över 9, sen så fick vi gå på nå lägerinformationssak, så då hade vi ingen matte heller och sen så skulle vi ha Larsa i no, men han sa att vi inte skulle ha den timmen, så då fick vi rast från 9.15 till 12.15, så då cyklade jag, Jesper, Jesper och Patrik hem och hämtade pengar, fast Jesper Haav skjutsade mig så jag slapp cykla.
Sen när vi kom tillbaka så mötte vi Rebecca, Olla och Kristoffer (tror inte de var nå fler?) vid fyrklövern så satt vi där och åt glass.
Sen gick vi och hämtade gympakläder och bytte om, sen gick vi upp till slingan och då måsta man springa TVÅ varmt, grymt jobbigt var de + att de var så varmt, men sen när vi kom tillbaka så väntade Jesper Haav, Jesper Norrby och Patrik på oss + att Jesper Haav hade varit nere vid  skolan och hämtat mina kläder, TACK!
Dom låste gympasalen halv 2 och klockan var 1 när vi kom tillbaka och vi skulle till ankarmon och bada.
Men Olla hade sina kläder kvar där nere så hon gick ner och hämtade dom också tog hon min cykel och cyklade upp till ankarmon sen.
Och jag gick dit med Jesper o dom, sen kom Lars, Andreas och Roni också också och jag hade inga badkläder så jag fick bada i mina gympakläder, de var grymt kul iaf!

Sen cyklade jag hem i blöta kläder + att jag skjutsade Olla också.

Sen när jag kom hem så gick jag upp och duscha och bytte kläder sen kom Olla så då var jag med henne, och när vi gick till ankarmon så ringde Conny och frågade om jag ville vara barnvakt åt Leya o de ville jag, så han kom över med henne vid 4, då gick jag och Olla med henne till rättpris för jag skulle köpa chips o de tog en och en halv timme :O
Men vi hade kul iaf.
Sen kom Ilia över så var jag ute med henne en stund.

Och nu sitter jag och pratar med Jesper, Jesper och Patrik på msn.

Har haft en grym dag idag iaf!

P U S S  O C H  K R A M!




Kommentarer
Postat av: jesper

japp det var en grymm dag :D

2010-05-21 @ 21:30:16
Postat av: Haav

Bra dag :D btw, du glömde skriva dit Hampus vid fyrklövern ;) xD

2010-05-21 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0