Trött!

Hejhej allihopa :)


Igår gick jag o la mig vid 10 också vaknade jag halv 9 idag, men jag är ändå astrött.
Blir väl förhoppningsvis piggare sen.

Vid 12 så ska jag följa med pappa och Calle in till stan på nå vernissage på museét tror jag de var.
De är en av våra grannars "skola" som ska ha de tror jag, så frågade dom om vi ville komma.

Sen när jag kommer hem så ska jag plugga spanska.
Känns som jag börjar plugga väldigt sen, men de får väl gå ändå.

Pratar med Patrik på msn nu och är väldigt avundsjuk på han som ska till Turkiet idag!
Orättvist, jag vill också ha sol och värme!

Fast jag ska inte klaga de är riktigt skönt ute idag, så jag får väl nöjda mig med de jag.

Nu ska jag kolla om jag hittar nå kläder, så hörs vi senare.

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0