Tisdag

Hejhej allihopa :)

Just nu sitter jag på golvet med katungarna, som blir 5 veckor imorn, grymt stora dom börjar på att bli nu.

I dag har de inte hänt nå speciellt, har varit i skolan som vanligt bara.
På torsdag ska jag ha utvecklingssamtal o sen ska jag sova hos Alice, fast de kanske jag skrev igår?

Snart ska jag gå och duscha sen ska jag locka håret, de är bara de att de tar sån himla lång tid.
Använder trippeltång och de tar nästan en och en halvtimme att locka hela håret.
Men vi får väl se hur jag gör.

Vet att jag har skrivit om de här förut, men snälla kan ni inte börja kommentera mer?
De är så kul att gå in på bloggen och se att de är folk som har kommenterat, jag vet/ser ju att de är flera som läser varje dag, men aldrig nån som kommenterar.
Så snälla kommentera lite mer!

Men nu ska jag gå och duscha, så får vi se hur jag gör med håret sen, lägger ut bilder på hur de bli isf sen.

K R A M <3


Kommentarer
Postat av: jesper

jaha får väll ta och komentera då :P

2010-05-04 @ 17:36:01
Postat av: jesper

skulle aldrig orka fixa håret i en och en halv timme

2010-05-04 @ 17:42:24
Postat av: lovisa

Din blogg är så fin!! Och dina bilder gå in på www.loviisapalmmqvist.webblogg.se

2010-05-04 @ 18:04:33
Postat av: Josefin

men gud så söta!:)

2010-05-05 @ 16:29:39
URL: http://lipmun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0