Sommarkänslor!

Hejhej :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, snart ska jag gå och möta Evve vid bussen, sen vet jag inte vad vi ska göra.
Vi skulle egentligen gå upp till Ankarmon och kolla när Calle spelar match ju, men mamma ringde nyss o sa att dom spelar sista matchen nu vid 12, så de känns ganska meningslöst att gå upp.
Men vi kommer nog på nåt att göra.

Ikväll ska vi kanske in till Hudik och kolla på cruisng, men jag vet inte riktigt om vi skulle de, men vi får väl se.

Vad ska ni göra idag då?

Lyssnar på All summer long på spotify, vi sjöng den på skolavslutningen förra året, hahah vilka minnen, men nu känns de iaf att de är sommarlov om lite mindre än fyra veckor, jag längtar!

Men nu smsar Evve så nu ska jag gå.
Men vi hörs kanske senare, om inte morfar hämtar sitt internet.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0