Sol!

Hej :)

Idag är de ju morsdag :)
Jag hade helt glömt bort de så därför har jag inte köpt nånting till mamma, men ni kanske har de?
Vad har ni köpt eller gjort? :)

Just nu är vi nere hos pappa för mamma skulle tvätta bilen och då kan jag passa på att sola eftersom de faktiskt är varmt och soligt ute idag.

Skulle engentligen ha gått till ankarmon med Olla idag, men först skulle vi ju hit och sen sa mamma att jag måste packa o så innan vi ska till pappa imorn.

Vet inte om vi skulle åka till morfar sen också?
Han ska iaf hämta sitt internet idag för han skulle kolla på lägenheter, så däför passar jag på att låna pappas dator för att uppdatera lite.

Jaa, imorn är de skola igen, men de är sista riktiga veckan nu, nästa vecka har vi elevens val måndag, tisdag, onsdag, på torsdag skulle vi kolla när lärarna spelade fotboll mot 9orna och nå mer osm jag inte kommer ihåg.
Och på fredag slutar vi då är de SOMMARLOV!


Men nu ska jag ta och gå ut i solen igen.

Ha de bra puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0