Pluggar spanska...

Konversation på msn:

alice hammarström säger:
VI SKA PÅ BIOO!!!!

sannawesterlund säger:
vaa? ska vi?

alice hammarström säger:
de kan du ge dig fasen på!!
vi ska se nya twilight!

sannawesterlund säger:
men jaaa de vet jag väl? :O

alice hammarström säger:
BRA
FÖR ATT JAG SÅG `DEN `NYA TRAILERN, den här är bäst

sannawesterlund säger:
haha har du insett de nu?

Haha ni kanske inte fattar, men de är så att hon har ALDRIG tyck om twilight, jämt när vi pratar om de på skolan o hon brukar alltid säga att de är tråkigt, töntigt osv.
Men nu har hon helt plötsligt ändrat sig?
Haha, men de är jag bara glad för.


Nu har jag iaf nyss ätit våfflor med grädde och sylt, gott!

Sitter och pluggar lite spanska nu och pratar med Patrik, fast ska jag vara ärlig så pluggar jag inte speciellt mycket, men jag ska börja snaaart.
Vi har ett häfte på 5 sidor med baara glosor som är till provet på onsdag...

Föresten så kom jag på en sak jag glömde säga, att imorn blir de nog ingen uppdatering, om jag inte lånar Alice dator, men efter skolan så ska jag på utvecklingssamtal sen ska jag hem och äta o packa, sen ska jag till Alice och sova där tills på fredag när vi ska upp mitt i natten (eller 5, fast Alice är lite konstig hon tänker gå upp vid 4 :S) för att åka in till Hudik och kolla på fåglar.

Och jag måste bara säga att de är jätte kul att ni börjar kommentera, fortsätt med de så blir jag jätte glad! :D

Men nu ska jag fortsätta plugga spanska.

Men vi hörs, kram <3


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag gillar det vanliga marabou mest :)



Något du vill se mer av på min blogg så hojta. Trevlig kväll ♥ ♥ ♥

2010-05-05 @ 19:28:40
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Går det bra?



Vilken är din favoritväska alla kategorier? Dyr som billig, vad äger eller drömmer du om!? ♥ ♥ ♥

2010-05-06 @ 16:23:36
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0