Orientering

Hej! :)

Idag har de också varit sånt där konstigt väder, först är de sol, sen börjar de regna sen blir de jätte varmt igen.

Vi har iaf haft orientering på skolan idag, jag startade 12.02 så jag stannade och väntade på Rebecca som startade 12.09, men sen efter vi hade gåt toch letat efter den första kontrollen, så kom Alice ikapp oss och då gick vi med henne också.
Grymt jobbigt var de, kontrollerna satt över hela Iggesund och man fick gå lååångt och genom massa skog och stenar och sånt, har jätte ont i fötterna nu.
Men vi hittade 10 kontroller iaf, de var så många man skulle hitta om man inte ville vara med och tävla.

Egentligen skulle jag till ankarmon med Olla, Jesper Haav och Patrik, men de var typ ingen som vlle gå dit eftersom de regnar och de är inte å varmt heller.

Så jag cyklade med Olla och Malak hem till pappa.
För jag ska till Anna och Conny vid 4 och vara barnvakt.

Men nu ska jag ta och kolla på lite sidor o sånt innan jag ska dit.


Ha de bra, puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0