No!

Hejhej :)

Såg att Evve hade gäsbloggat, vad snäll du är du :)
Jag har faktiskt pluggat no nästan hela dan.


Fast efter skolan så var ja på ankarmon med Alice, Jesper Haav och Patrik, Jesper och Patrik badade, fast jag och Alice tyckte de var för kallt så vi kollade på, men sen satt vi i solen och pratade, den stund de var sol, vilket inte var så länge, men vi var där i nästan 3 timmar tror jag.
kul var de iaf.

Annars har jag bara pluggat no hela eftermiddan/kvällen.
Kan lite mer än förut nu, men inte allt.
Vi ska ha provet på onsdag också och inte på torsdag som Barbro sa först.
Så jag har imorn på mig att plugga.


Imorn ska jag även vara med Alva, och vi slutar skolan kl 1 ist för halv 4.

Men nu ska jag fortsätta plugga så vi hörs imorn.

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0