Lånar internet!

Hej :)

Nu har jag lånat morfars internet, så jag kan uppdatera lite.

Igår hände de inge speciellt, jobbig dag eftersom att de var tre år sen farmor dog då, men de gick bra iaf.

Idag har de inte heller hänt nå speciellt, på idrotten så skulle vi cykla, fast då måsta man ha hjälm annars fick man inte cykla, så jag Alice, Olla, Olivier, Jesper och Roni gick ist.
Man gick huuuur lång som helst, vet inte hur långt de var, men de tog en timme iaf.
Jag har ont i fötterna + skavsår nu!

När jag gick hem från skolan idag, så mötte jag mamma och Calle så jag fick skjuts med dom hem, sen när vi kom hem så hade vi ingen ström i hela lägenheten!
Eller vi spisen och fläkten funkade men ingenting annat, ina uttag eller lampor eller nånting.
Kul? Nej!
Men nu har dom iaf fixat de.

Imorn ska vi till stan och bowla, först ska vi till skolan och göra spanskaprov, men sen åker vi bussen till stan med Barbro och Monica och gör studiebesök på ambulansen, sen ska vi nog äta på mcdonalds och sen ska vi bowla, sen är vi ledig torsdag fredag.
Skönt!

Men nu ska jag fortsätta plugga, så får vi se när jag kan skriva igen.

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0