Jag vill bada!

Hejhej (:

Jag undrar verkligen vad jag har gjort med min handled, de var typ 3 veckor sen jag fick ont i den och jag har fortfarande ont, jag har verkligen ingen aning om vad jag har gjort, men aja de går väl över.

Imorn ska vi till mamma igen vilket betyder inget internet på hela veckan antagligen.
Så de kommer nog inte bli nån uppdatering i veckan.
Jag som verkligen behöver internet för att kunna plugga till provet.
Jaja, jag ska inte klaga mer nu.

Egentligen vill jag kolla på film nu, men känner att jag kanske borde plugga mer spanska, känns inte som jag skriver om annat än att jag pluggar, men jag har bara pluggat på glosorna de är massa mer saker som jag inte har tränat nånting på.
Men jag har ju måndag och tisdag på mig iaf.

Jag vill verkligen bada i våran pool nu, men de är typ 11 grader i vattnet så de är liiiiiite för kallt för att bada än, men snart så!

Nu ska jag gå och packa o sen ska jag plugga OCH kolla på film.
Vi får se när jag skriver igen, ha de så bra tills dess, Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0