Internet igen!

Hejhej alla som läser :)

Kom till pappa tidigare för att han behövde inte jobba natt, så nu har jag internet igen och de blir uppdatering som vanligt igen.
De har ju varit riktigt dålig uppdatering i veckan och de funkar ju inte att mobilblogga heller.
Men nu vet ju varför iaf.

Idag är de måndag och jag har varit i skolan som vanligt.
Egentligen skulle vi ha resurstimme men Barbro var sjuk så vi fick gå hem efter livkunskapen.
Idag gjorde vi matteprov också, hade ingen aning om de faktiskt jag trodde vi skulle göra de senare, men de känns som att de gick rätt så bra iaf.
Bara för att jag säger så där nu, så gick de säkert sämst.
Närå, men de gick nog bra!

På fredag så ska vi åka in till stan med klassen 05.25 (mitt i natten ju!) för att kolla på fåglar.
Jippie vad kul de ska bli, eller inte?
Fast vi får sluta 10.30 ist, då ska jag stanna kvar i stan och gå på stan och kolla efter examenskläder med Alice.

Nu ska jag duscha, sen ska jag gosa med kattungarna, som har blivit grymt stora och himla busiga!
Mina små bebisar <3

Men innan jag gör de så ska jag leta sladden till systemkameran och lägga in bilderna från i fredags, vi hörs snart igen!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0