Ingen rubrik

Hejhej :)


Idag fick vi sluta efter matten vid 13.20 för att Barbro hade åkt hem för hennes dotter hade slagit huvudet tror jag.
Gjorde inte så mycket på matten heller, Alice o jag hade kul iaf, jag var så grymt trött o Alice var sjuk..?
Vi skrattade åt allt typ, eller jag iaf.
Vi fick även tillbaka våra matteprov idag, fick G, så de är jag nöjd med, brukar aldrig få mer och jag är sämst på matte.

Annars har de inte hänt så himla mycket idag, på lunchrasten gick vi till rättpris och köpte choklad.
Usch, jag som inte skulle äta nå godis den här veckan.
Men ajaa, ska börja springa med Alice snart.
Men de är nog väldigt geggig i slingan nu.

Nu har jag två galningar som springer runt i min säng, jag lovar att dom här kattungarna kommer ramla ner och slå ihjäl sig snart.

Men nu ska jag ta o städa mitt rum, som inte är så fint, men vi hörs senare.

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0