Gästblogg!

Hej igen :)
Nu blev de två inlägg på rad, men direkt efter jag hade skrivit klart så var Patrik också klar.
Här kommer de han skrev iaf :)

Gästblogg från Patrik:

Hej :D

Nu har Sannat övertalat mej att gästblogga i hennes blogg! xD
Fattar egentligen inte varför, menmen! hon har ju suttit å förklara hur, så ja läre väll skriva nått!
Å så kör aldrig stunt blaster med sanna e!! fan va tur hon ska ha.
Har ingen aning om vad jag ska skriva så de blir nog inge mer! xD
Men hon kanske övertalar mej att skriva mer nån gång! xD


Jag måste bara tilllägga att han är sur för att jag är bättre än han på Stunt Blaster ;)

Japp de var allt, vi hörs på söndag :)

Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0