Fisk?

Hej igen :)

Trodde morfar skulle ha hämtat sitt internet nu, men vi/jag får tydligen låna de ännu längre, har haft de nästan hela veckan nu, tack! :D

Efter att jag hade skrivit de andra inlägget (stavas de verkligen så?) så gick jag på affärn med mamma och sen har jag hjälpt henne att baka tills imorn, hon ska stå i kiosken på Ankarmon så därför måste hon baka.

Sen har jag städat mitt rum också, så nu är de fint igen.

Nu sitter jag i köket och pratar med Alice på msn, måste bara berätta en sjuk sak som hon berättade för mig.
Jag brukar ju kalla henne för fisk, fråga inte varför men jag har ingen aning, men jag brukar de iaf.
O nu hade hon gjort ett test på facebook vilket djur man skulle bli när man blev vuxen, eller nå sånt och gissa vilket djur hon fick? Joo FISK!
Hahah, jag tyckte de var sjuk iaf.

Imorn kommer Evve hit vid 12, då ska vi gå upp till Ankarmon och sen på kvällen kanske jag ska följa med henne på Crusing i Hudik.

Och på söndag ska jag vara med Alice, då ska vi springa slingan, vi har besämt att vi ska göra de 3 gånger i veckan.
Får väl se hur de går...

Men nu ska jag gå och plocka undan dammsugan o så.

Puss <3


Alice!

Bilden är från Google :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0