Barnvakt

Hej :)

Efter att jag skrivit de där andra inlägget, så kom Calle, då spelade vi shrek på xbox, man blir typ beroende av de när man inte klara de, hahah.

Sen kom mamma hem så följde jag med dom till affärn och köpte tacos, sen när vi kom hem så skar jag grönsaker o sånt.

När vi satt och åt så smsade Anna och frågade om jag kunde komma dit o vara barnvakt en stund.
Så Conny hämtade mig vid 6 också var jag där till 8, inte så länge men jag tjänade 100 kr iaf.
Leya har världens gulligasteskratt, ni skulle hört när hon skrattade idag.
Försökte filma men då skulle hon bara ha min mobil, men de var jätte gullig iaf.
Min gullunge <3

När jag kom hem så gick jag och duschade, sen har jag inte gjort nå speciellt.
Nu ska jag kolla på film och sen ska jag nog sova tror jag.

Imorn ska jag följa med mamma in till stan en sväng och på lördag ska jag vara med Evve.

Ha de bra, kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0