Badat... igen

Hejhej :)

Imorse när jag och Alice skulle cykla till skolan så SPÖREGNADE de, när vi kom till skolan så var jag alldelses svart under ögonen + att min hår var blött och de blir jättelockig när de torkar.
Men sen på eftermiddan så blev de varmt och soligt igen.

När jag kom hem från skolan så åt jag våfflor sen satt jag ute på altan och läste Linas Kvällbok 2, den var väl ganska bra, men jag tycker att 1an var bättre.

Sen när pappa och Calle hade kommit hem så gick jag ut till poolen o då kom Leya så jag var ute med henne ett tag tills hon skulle äta, efter dom hade ätit så kom Kevin över och skulle vara med Calle, då badade jag i poolen med dom, de är nästan 20 grader nu, nu har jag duschat och nu spelar jag Tic-A-Tac poker med Alice på msn.
Sen ska jag väl börja plugga No också, vi ska ha no prov nästa onsdag och jag kan ingenting!

Men vi får väl se hur de blir med de, nu ska jag gå, ha de bra puss och kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0