Alva :D

Hej :)


Idag har jag varit med Alva, grymt kul har vi haft, även att vi har sämst humor!

Först började vi skolan vid 10, då skulle vi direkt upp till sopstationen för att ha orientering, de gick väl inte så bra, vi hittade 2 kontroller av 8, känns ju inte så bra.
Även att vi gick typ vilse i skogen och jag trampade i vatten med mina converse.

Sen när vi äntligen kom tillbaka så bytte vi om och sen åt vi mat och sen satt vi uppe i en halvtimme innan vi skulle ha språk, på "språket" kollade vi på Harry Potter i 40 min.
Och sen slutade vi.
Vi slutade 12.40 idag.

Efter skolan så gick jag hem med Alva, då skulle vi spela wii, men de funka inte, så då kom vi på att vi skulle baka kladdkaka ist.
Den blev jätte god faktiskt.

Sen satt vi ute på studdsmattan och spelade kort, men alla korten blåste iväg.

Sen började vi kolla på bröllopsfotografen, men sen skulle Alva hem så vi hann inte se så mycket.

Nu ska jag äta mat sen sa jag plugga hela kvällen, imorn har vi noprov och nu hoppas vi att de går bra.

Men vi hörs kanske senare.

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0