Torsdag

Heej :)

Imorn är de sista dan innan lovet!
Fast vi har friluftsdag då, så himla tråkigt.
Vi fick välja tre olika "pass" som vi ville göra + att vi MÅSTE åka skridskor.
Jag, Rebecca, Alice o Olla tog promenad 2 ggr och pulka 1 gång.
De som är bra är att vi börjar halv 9 och jag får skjuts.

I skolan idag har de inte hänt nå speciellt, idag var sista gången vi fick träffa kycklingarna för imorn ska dom flytta till Barbros dotters (tror jag?) hönshus.
Tråkigt, men eftersom vi har lov så kommer ju ingen att vara där och ta hand om dom.
Men vi kanske ska kläcka nya senare i vår.

På lördag ska vi till Hudik och hälsa på Madde o André, kuul :D
Och sen vid 5 ska jag till Anna och Conny och vara barnvakt åt Tyra o Leya.
Dom kommer nog hem sent, så jag tror jag ska sova där också.
Längtar!

Men nu ska jag ta o kolla lite på tv.

Ha de bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0