Stockholm imorn!

Hehej :D


Nu är de inte långt kvar tills jag åker till Stockholm!
Ska bli så himla kul.

Idag så har jag iaf varit på luftkuddeland med mamma, madde, Calle o Melwin.
Jaa, jag lekte ju inte, men jag hade inget att göra så jag följde med och satt och kollade på.

De var ganska tråkigt, vi var där två timmar, men de kändes som typ fyra.
Men de var ju kul att träffa Madde igen iaf.

Efter vi hade varit där så åkte vi på affärn o handlade tacos.

För ungefär en timme sen så hämtade pappa mig och Calle hos mamma.
Sen har jag inte gjort så mycket.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar.

Resten av kvällen ska jag packa, duscha och kolla på film.

Skriver nog ett inlägg innan jag åker imorn också.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med :)



Ha det skoj i Sthlm. Shopping?

2010-03-11 @ 20:47:12
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0