Snö?!

Hej :)

Vart tog solen vägen?
De har SNÖAT idag.
Fast de försvann direkt, men ändå.

Jaa iaf idag så hände de lite saker på skolan, inget jag kan berätta om, men jag hoppas de blir bättre för dom de handlar om snart.

Efter skolan, så gick jag hem med Alice och Olla, tog ett tag för vi stannade kvar på skolan och skrev glosor först o sen gick vi och pratade.

Men när jag kom hem så åt jag hamburgare som blev över sen igår.
Sen har jag pluggat engelskaglosor, 95 glosor har vi tills imorn.
Och jag började träna idag.

Nu har jag nyss duschat och ligger i sängen.
Ska träna på glosorna en gång till sen ska jag gå ner och göra varm oboy med grädde och lägga mig i sängen och kolla på film.

Och de har fortfarande inte kommit några kattungar, men dom borde ju komma snart nu!

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0