Seeeg dator!

Hej :D

De blev uppdatering idag också ändå, mamma ville att jag skulle ta med datorn så hon kunde låna den eftersom hon inte har nån.


Men just nu är jag ganska irreterad på den, så den som vill kan få den!
Den är lixom hur seeeeg som helst, tar 10000 år för den att göra nå, ändå är den ganska ny.
Och jag har rensat den, så den borde gå snabbare.

Jaja...

Idag har jag varit med Alice igen.

Jag fick typ panik när jag vaknade imorse, för jag skulle vara hos henne vid 11, men när jag vaknade så var klockan 11, tror ni jag fick en chock eller?
Jaa, för jag hade ställt mobilen på ringning vid 10, men tror ni att den ringde eller? NEJ!
Jag och mobiler och datorer går inte riktigt ihop.

Skickade iaf ett sms till Alice o sa att jag skulle komma om en stund.
Kom dit vid 12, då åkte vi till stan (igen) för Alice skulle byta en tröja som hon köpte igår.
Sen åkte vi hem och skulle kolla på film- The messenger.
Så vi satte i skivan i dvdn, men då funkade de inte, så då provade vi med datorn ist, men tror ni att de fanns nån film på den himla skivan då? Nej.
Och ändå hade jag kollat igår efter att JAG hade brännt den på min DATOR och då fanns den där.
Jag säger ju de jag ska verkigen inte hålla på med datorer.

De slutade iaf med att vi gick hem till mig och kollade på filmen på datorn ist.
Jag skrämde nog ihjäl Alice och Disel några gånger, jag höll verkligen på dö ibland, den var grymt äcklig och läskig på vissa ställen.
Men den var bra iaf.

Efter att vi hade sett filmen så gick vi hem till Alice igen.
Vi kollade på tv o pratade bara, sen kom pappa och hämtade mig, då åkte jag hem och åt mat, sen spelade jag Wii med Calle innan vi åkte till mamma.

Sen har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och suttit vid datorn bara.

Idag är de bara två dagar tills jag åker till Stockholm :D
Längtar!

Nu ska jag nog ta o kolla på film tror jag.

Vi hörs! Ha de bra <3





Kommentarer
Postat av: alexandra

Vad har du för kamera? Asså systemkameran :P

2010-03-11 @ 16:52:37
URL: http://alexandrasord.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Nikon D40 ;)

2010-03-11 @ 17:44:57
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/
Postat av: alexandra

okej okej :)

2010-03-11 @ 22:07:02
URL: http://alexandrasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0