Madde & André!

Hejhej!

Nu har jag nyss kommit hem från Madde och André.
Jättekul var de.

Vi åt hamburgare till lunch sen åt vi kladdkaka med glass o kakor.
Också kollade vi såklart på Andrés medalj!

Vid 2 så gick vi ner på stan för dom skulle fira André där.
De var jätte mycket folk!

Vi kom dit vid 11 och kom hem nu, så vi har varit där nästan hela dan.
 
Nu ska jag snart ta o äta lite tacos som blev kvar sen igår, sen ska jag packa innan Anna kommer och hämtar mig kvart i 5.
Då ska jag til dom o vara barnvakt resten av kvällen.

Blir inge mer inlägg idag, eftersom jag inte kommer ha nån dator.
Men vi hörs imorn igen iaf.

Ha en bra lördagskväll!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0