Ljudet av ditt hjärta

Hejhej!

Idag efter skolan så var jag med Alice, fast var inte där så länge eftersom jag ville ha skjuts hem o mamma kunde bara hämta mig när hon slutade vid 16.00.
Men vi hade ju kul iaf, ska nog va med henne på fredag också.

När jag kom hem så åt vi mat, sen har jag pluggat engelska och spanska.
Vi har förhör på både engelska och spanska imorn, kommer säkert blanda ihop dom, de skulle vara typiskt mig!
Haha, nej men de går säkert bra.

Imorn ska jag till stan med Evve, ska kanske vara med henne hemma också sen, de beror på när vi kommer hem.

Jag kollade nyss på de okända, nån som har sett de?
De handlade ju om människor som säger att de spökar hos dom också kommer de dit ett medium och "kollar" o så.
Tror ni på de?
Jag vet faktiskt inte om jag gör de, tycker de verkar ganska konstigt.. Men antagligen får jag aldrig veta, de är ganska kul o kolla på iaf.

Nu är jag jättetrött, så jag ska nog gå och göra mig klar och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa Ljudet av ditt hjärta.
Den tredje boken i Twilight serien, så grymt bra!

Har fortfarande inte lagt in bilderna, jag har verkligen inte hunnit idag, men dom kommer, jag LOVAR!

Nu ska jag gå, ha de bra! Puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0