Kycklingar!

Heej! :D

Nu har våra kycklingar på skolan kläckts!!
Dom är hur söta som helst, jätteeee små och dom kan nästan inte gå så dom ramlar ibland när dom går o jaa dom är hur söta som helst!
De är bara 2 ägg av 10 som har kläckts än så länge, men alla lever inte heller.
Men imorn har de nog kommit några fler iaf.
När vi gick ner och kollade imorse så var de bara 1, en gul men på eftermiddan så gick vi ner med Lillianne och kollade för då hade de kommit en till, en svart.
Har massa kort på dom som jag ska lägga in imorn, men jag har ingen sladd till datorn nu.

På idrotten idag höll jag på dö!
Joel är ju dum han.
Asså först fick vi springa 6 varv runt gympasalen sen hoppa hopprep o boxas o springa ännu mer.
Sen skulle vi springa upp för en trappa och igenom gympasalen och sen ner för den andra trappan och upp för den andra igen.
Så himla jobbigt!
Vi sprang säkert sammanlagt 40 min av 60!
Och sen när vi kom till lunchen så fanns de ingen fil kvar!
Bara äckelsoppa, den såg verkligen ut som spya också.
Så då fick vi äta bröd bara...

Men de har faktiskt vare en bra dag ändå.

Efter skolan så fick Olla o Malak följa med mig till fyrklövern för jag skulle köpa en tidning om Twilight.
Jag ÄLSKAR twilight är beronde av de.
Och snart kommer Eclipse!
Lääängtar!

Nyss så pratade jag med min faster och bestämde att jag ska åka till henne på sportlovet.
Hon bor i Stockholm.

Men nu så ska jag göra lite no läxa sen ska jag duscha, locka håret och kolla på house.

Ha de bra puss <3

Försten en sak jag har glömt att skriva här är ju att min mosters sambo Andre Myhrer tog brons i OS!
Så himla kul, GRATTIIIIS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0