Kycklingar igen!

Hej.

Vet ni vilken träningvärk jag har?
De är hemskt, speciellt när man ska sitta.

Idag när jag Olla, Rebecca och Alice hade varit på bibblan så kom vi tillbaka till skolan, då stog de en polisbil utanför skolan o när vi kom in så kom Malak o ja ropa till henne- Varför är poilsen här?
Också stog de en polis typ brevid dörren o hon ba vände sig om o kollade på mig o skratta.
Ja ba- Ojjdå!
Haha pinsamt.

Idag kollade vi på kycklingarna också + att vi fick hålla i dom idag.
De blev bara 4 av 10.. 7a hade öppnat dom döda äggen och kollat, de hade typ luktat jätte äckligt o varit blodigt i vissa och ägggula i vissa, äckligt!

Nu har jag nyss kommit hem från morfar, ska snart gå in i duschen o sen ska jag kolla på de okända.

Vi hörs! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0