Hemma igen!

Hej!

De har varit himla dålig uppdatering i helgen, men nu är jag hemma igen, så nu blir de som vanligt igen ;D
Jag har faktiskt försökt mobilblogga, men min mobil är konstig, då de blev bara en vit ruta med tezt de fanns inga knappar att trycka på, så de gick inte att publiciera.

Jag skrev ju lite i lördags, så ni vet ju vad jag gjorde i fredags iaf.

Men i lördags så åkte jag och Mia in till stan och var där hela dan och shoppade, jag köpte- jeansthigts och 1 tröja, sen åt vi mat på en restaurang, sen åkte vi till Vällingby och gick lite i affärer där också, sen gick vi till nån godisaffär och köpte massa godis och Ben & Jerry's half baked.
Sen kollade vi på melodifestivalen och åt godis o glass.

På söndan så åt vi frukost o gjorde oss klar sen vid 11 kanske, så gick vi ner till en ett ställe där man kan bada på sommararna, men nu var de ju is, så vi gick ganska långt på isen och jag hade min kamera med och knäppte kort.

Sen gick vi hem och åt mat och jag packade, sen åkte vi in till stan igen och gick i äffärer, då köpte jag 2 tröjor till och ett par pyamas/mjukisbyxor.
Sen var klockan nästan 4 så då var de bara att gå till bussen.

Åkte 4 och kom hem vid 8.
Då gjorde jag inge speciellt, packade upp och duschade o sånt.

Har haft en grym helg iaf!

Idag började ju skolan igen, de var väl okej, efter skolan har jag inte gjort nå speciellt.
Ska snart gå in i duschen innan familjen annorlunda börjar.

Efter de ska jag nog lägga mig o läsa, har börjat läsa twilightböckerna igen och är helt beoroende, längtar så himla mycket tills Eclipse kommer!
<3 twilight!

Men först har jag lovat mamma att diska, så de är väl bäst att göra de då.

Vi hörs!
Puss <3

Ps: Bilder från Sthlm kommer, men jag måste ha sladden först.

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :)



Vad tycker du om dagens citat. Det kom från hjärtat av en killkompis... ♥

2010-03-15 @ 20:43:22
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Kommer köra bloggen på halvfart en vecka då det har hänt lite saker. Följ den gärna genom Bloglovin och hoppas du fortfarande tittar inom och kommenterar mina foton och komiska inslag ♥ ♥ ♥

2010-03-16 @ 16:47:03
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0