Hata Söndagar!

Hej :D

Jag gillar inte söndagar, dom är grymt tråkiga, de finns typ ingenting att göra, ingenting är öppet + att de finns INGENTING att kolla på på tvn eller nånting.
Nej, usch för söndagar.
Fast måndagar är inte så mycket bättre dom heller.
Dom bästa dagarna är nog fredagar och lördagar.

Vilka är era favoritdagar?

Idag har jag inte gjort mycket, suttit vid datorn, pockat ihop lite på mitt rum och varit hos morfar en sväng.
Också har jag faktiskt duschat och packat också.

Imorn är de ju som sagt måndag och skola igen.
Fast måndagar i skolan är helt okej, de jobbiga är att man vet att man har hela veckan framför sig innan de är helg igen.

Efter skolan imorn ska jag íaf vara med Alice, vi ska kolla på the ring, som jag hatar! Men Alice har tjatat på mig hur länge som helst att vi ska se den, så vi får väl göra de då, kaaanske att den inte är lika hemsk andra gången man ser den.


Sitter och pratar med min kusin Olivia på msn nu, saknar henne otroligt mycket.
Var grymt länge sen vi träffades.
Vi ska nog träffade på påsklovet, om vi har lov samtidigt, hon bor i gävle så hon brukar ha lov före mig.
Men vi ska träffas snart iaf! <3

Resten av kvällen blir de musik och datorn.

Ha de bra puss <3

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :) I'm back on da blogg! Sitter med en hemtenta i kriminologi nu, så dagens fråga får bli: Vilket skolämne gör dig mest uttråkad? ♥ Kommer bilder senare idag med!

2010-03-22 @ 10:38:35
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0