Gryyyym dag!

Hejhej nu är de sportlooooov! :D

Har haft en grymt kul dag på ankarmon idag.
Trodde inte att friluftsdan skulle bli nå kul, men de var jätte kul!
Var med Olla, Rebecca, Evve, Alva o lite Maja.

Först åkte vi skridskor, de var inte så jätte kul jag fick himla ont i fötterna.
Efter de så gick vi tipspromenad.
De var väl sådär :P

Men sen efter lunchen så åkte vi madrass på gamla ankarmon, de var gryyyymt!
Haha, gud vad vi hade kul.
De är jätte långa ganska branta backar där som vi åkte i.
Haha de var jätteeekul!

Men nu har jag jätte ont i hela kroppen, men de är de värt!

Imorn ska vi till Madde och Andre och hälsa på.
Sen kaaanske vi skulle följa med dom ner på stan, för dom skulle typ fira Andre på fyren (tror jag de var?)

Sen vid 5 så ska jag till Anna o Conny o vara barnvakt år Leya och Tyra-li.
(som jag sa igår)

Jag är jättetrött efter att ha varit ute o hållt på heeela dan.
Ska nog inte vara uppe så länge.
Också måste jag gå upp i tid imorn, för vi ska till dom vid 12.

Ska lägga mig o kolla på film ett tag nu, sen ska jag nog sova.
Men vi hörs imorn!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0