Fortfarande inga kattungar "/

Hejhej (:

Vart tog solen och värmen vägen?!
Idag har de varit gått och tråkigt väder hela dan, ganska kallt också.
Jag vill ha sol, vår och värme nu.

Idag skulle jag ju vara med Alice, men hon var sjuk så de gick inte.
Ist gick jag hem med Olla och Malak efter skolan, varje dag i skolan, så vill man bara hem och se om de har kommit nå kattungar.
Men de har de ju aldrig, men dom måste ju komma snart nu, har läst jätte mycket om kattungar på internet och om man ska tro på de som står där så borde ungarna komma idag eller imorn.
Men vem vet, vi får väl se när dom kommer, spännande!

Snart ska jag gå ner och äta hamburgare, hemmagjorda, gott!

Sen ska jag nog göra spanskaläxan och plugga lite engelska.
Bara två dagar kvar till provet.

Vet inte om jag håller på bli sjuk, men jag är jättetrött och fryser och imorse hade jag jätte ont i huvet.
Får lägga mig tidigt ikväll, så blir de nog bra.

Men nu ska jag gå och kolla om maten är klar.

Vi hörs nog senare, kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0