Engelska+Spanska+Twilight

Hejhej ni som läser!

Nu har jag pluggat engelska, försökt göra spanskaläxan och kollat på twilight.

Engelskan går väl ganska bra, en del saker som jag inte fattar, men jag kana fråga imorn, sen är de bara glosorna jag ska träna på.

Spanskan fattade jag nästan ingenting av, vi kan ju inte ha läxa i sånt som vi inte har gått igenom?
Jag och Kevin satt på msn och försökte förstå vad vi skulle skriva, men jaa.. de gick ju inte så bra, får be Olla om hjälp imorn ;)

Och Twilight jaa vad ska man säga? Förutom att de är världens bästa film och Robert Pattinsson är grymt snygg.

Jaa, de var min kväll de.

Vad har ni gjort? Hoppas iaf att ni har haft en roligare kväll än mig!

 

Jaa, vad väljer ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0