Barnvakt :D

Hejhej!

Lite tidigt kanske, men jag passar på att skriva nu. för jag kommer nog inte orka sen!
Jag har sovit ungefär 5 timmar inatt.

Men iaf igår så kom Conny (inte Anna som jag skrev xD) och hämtade mig vid halv 5.
Då åkte vi hem till dom, sen åkte dom på en gång.
Så då fixade jag o Tyra mat- Tacos.
Sen satt vi o åt inne vid tvn o kollade på film, fast de var mest Tyra som kollade eftersom Leya inte ville sitta still.
Så jag lekte med henne medans Tyra kollade på film.
Vid 6 så var Leya jätte trött, men hon skulle inte sova förns halv 8 o hon bara grinade om jag satte ner henne, så jag gick o bar på henne i säkert en halvtimme.
Men sen tog jag med henne in o badade, eller jag badade ju inte, men hon och Tyra badade.
Sen duschade jag henne o satte på henne pyjamas o sånt.
Då var klockan 7 och hon var jätte trött, så då gjorde jag välling och tog med henne in till tvn.
Sen låg hon i mitt knä o drack välling, sen var nog klockan halv 8, då gick jag upp o la henne i sängen.
Och jag o Tyra tog fram chips o ostkrokar o låg i soffan och kollade på melodifestivalen sen kollade vi på Alving och gänget.
Tyra gick o la sig vid halv 11, sen satt jag bara o kollade på tv tills halv 2, när Anna kom hem.
Då kollade vi klart på filmen som jag höll på kolla på, sen vid halv 3 gick jag o la mig.

Imorse kom Tyra in och väckte mig halv 8 (!)
Fast jag klev inte upp förns 9 när Leya kom.
Åt frukost och lekte med Leya och så.
Sen gick Anna o Conny ut med hundarna, då gick jag hem till pappa.
Sen åkte vi till mamma vid halv 3, sen har jag inte gjort nå speciellt.

Har fullt upp hela veckan ;)
Måndag ska jag vara med Alva.
Tisdag ska jag vara med Alice.
Onsdag ska jag kanske åka längdskidor med Alice + att jag ska på massage.
Torsdag ska jag nog följa med mamma o Calle till stan.
Fredag åker jag till Stockholm och är där hela helgen.

Gymt lov de kommer bli!

Försten är de nån som har Gimp?
Jag laddade ner de förut, men de funkar ju lixom inte?
Om de är nån som kan förklara för mig hur man redigerar bilder där, så får ni gärna kommentera!

Nu ska jag snart gå o lägga mig o kolla på några avsnitt av The OC, blir nog tidig kväll ikväll för jag är grymt trött!

Ha de bra puss <3

PS imorn lovar jag att jag ska lägga in lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0