Bilder! :)

Hej :)

Dålig uppdatering idag också, förlåt!
De ska bli bättre jag lovar!

Idag har jag iaf varit med Alice, de var grymt som vanligt!
Vi kollade på film nästan hela dan, faktiskt.
Först kollade vi på the new daughter, riktigt läskig/äcklig film måste jag säga!
Kan ju säga att vi blev livrädd några gånger.
Men se den den var faktiskt jätte bra.

Efter vi hade sett den, så kollade vi på Jersey girl, jag tyckte inte om den första gången jag såg den, men den var också riktigt bra den här gången :)

Jag gick hem från Alice vid halv 7, för då skulle jag äta.
Sen har jag mest spelat sims.

Imorn ska jag till stan med mamma en sväng, sen vet jag inte vad jag ska göra.

Men nu tänkte jag lägga in bilderna som jag knäppte på Leya igår :)



Nu ska jag kolla på The oc och sen sova.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0