Hemma igen :)

Hej :D

Nu är jag hemma igen! Och de är sommarlov, och jag har har haft en grym helg!
Ska berätta lite om helgen och skolavslutningen.

Fredag:

Vaknade klockan 6 och då gick jag upp och plattade håret, sminkade mig och åt frukost, sen cyklade jag till Rebecca och lockade håret på henne och mig.
Sen gick vi ner till skolan och kollade när Calle och Tilda (alltså lågstadiet) hade avslutning.
Efter de så mötte vi Alice och Olla och sen gick vi och satte oss vid scenen.
Sen var de våran skolavslutning.
Wille sjöng nån låt och 9orna sjöng Walkin in memphis också fick Olla gå upp på scenen för hon var snabbast tjej i våran klass på orienteringen.

Sen var de slut, då samlades vi på gräsmattan och sa hejdå o så, sen kom pappa och hämtade mig då åkte vi hem till han och åt glass, grädde och jordgubbar.
Sen packade jag också åkte vi och hämtade Olla vid halv 2, sen åkte vi till Arnön.
Alice kom dit vid ungefär 6, då åt vi hamburgare och strips, sen cyklade vi till Lillsand och tog med fika o sånt.
Sen vid runt 9 så kom Rebecca, då skulle hon också äta, sen gick vi upp och kollade på film.

Lördag:

Jag och Alice vaknade av att Olla gick ner för att de ringde, då var klockan typ 9.
Sen väckte vi Rebecca också kollade vi klart på filmen som vi inte kollade klart på på fredan.
Sen gick vi ner och åt frukost.
De regnade heeeela lördan, så vi kunde inte gå ut, men vi hade kul ändå!
Vi kollade på film och knäppte kort o massa saker.
Sen vid halv 7, så åt vi tacos, sen satt vi och pratade jätte länge.
Vid 10, så ville vi gå ut, för då hade de slutat regna, så vi cyklade ända bort till Sandvika, de är jätte långt.
Sen kom vi hem vid 11, halv 12, då gick vi upp och kollade på film.

Söndag:

Vi vaknade vi halv 10 och då låg jag Alice och Olla och pratade och kom fram till att vi måsta kliva upp om vi skulle hinna göra nånting.
Så vi väckte Rebecca och sen gick vi ner och åt frukost.
Efter de så packade vi alla saker och diskade och bäddade sängarna o sånt.
Sen cyklade vi till lillsand igen, för de var jätte skönt ute.
Också var vi där ett tag, vi badade inte, men vi gick ut i vattnet och de var faktiskt jätte skönt.
När vi kom tillbaka så låg vi ute och solade och lyssnade på musik.
Rebecca åkte hem vid 2, sen kom morfar och Inger och hämtade mig, Alice och Olla vid halv 3.
När jag kom hem så duschade jag och bytte kläder sen gick jag till morfar och Inger för vi skulle äta där.
Sen har jag inte gjort nå speciellt.
Jag är jätte trött så jag ska nog kolla på film om en stund och sen sova.


Imorn är de första dan på sommarlovet!
Jag tror att jag ska följa med mamma och Madde (och André?) på stan en sväng, sen hittar jag väl på nånting.

Här kommer lite bilder från helgen:



Ni får se fler imorn, för nu har min dator blivit cp.

Men ha de bra puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0