SOOOOL

Hej :)

Idag har de också varit jätte varmt, på svenskan satt vi ute i gräset och solen och jobbade, jätte skönt var de.
Men sen började Kevin och Oscar kasta gräs på mig så jag hade fullt med gräs i håret ;)
Men vi hade kul iaf.

Efter skolan så skjutsade jag Olla på hennes cykel hem, bara för att jag inte orkade gå.
Sen satt jag ute i solen till kvart i 4a, då gick jag över till Anna för hon frågade mig igår om jag kunde passa Leya en stund medans hon var på banken och de ville jag ju.
Så jag var ute med henne till ungefär 5, sen gick jag in och åt mat, sen har jag mest suttit vid datorn.
Har även duschat och tvättat håret för jag kände mig ganska ofräsh som har haft massa gräs i håret.

Imorn är de fredag och då är de bara en vecka kvar till sommarlovet!

På lördag ska jag till stan med Alice för att kolla efter skor till skolavlutningen.
Jag ska ha vita ballerinaskor tror jag.

Nu ska jag jag prata med folk på msn och lyssna på musik, så hörs vi imorn.

Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0