Skavsår "/

Hejhej :)

Jag måste bara säga att jag hade fel när jag sa att de regnade imorse, de var ju sol och jätte skönt ute :o
Gissa om jag fick en chock när jag såg att de var sol ute.

Men iaf så åkte jag ju in till stan med Evve vid 12 ungefär, vi åkte med hennes pappa för han skulle följa med henne och kolla på mobiler.

Sen gick jag och evve på stan en stund och åt mjukglass, sen åkte vi bussen hem vid halv 1.
Sen har jag inte gjort nå speciellt.
Eller jo, jag var ute med Leya och Tyra-li ett tag.

Idag när vi var på stan så hade jag mina nya skor och när jag kom hem så hade jag fått skavsår på hälen "/
Och Bella rev mig på samma fot imorse, så min fot är full med sår nu.
Ni ska bara veta hur ont de gjorde när jag duschade förut.

Men nu ska jag lyssna på musik och prata med Alice och Alva.

Ha de bra puss & kram <3

Sakerna jag köpte på stan i måndags, förutom jeansen för dom är i tvätten ;)




Så här ser min fot ut nu, de var värre förut, men de gör himla ont iaf! :o





Kommentarer
Postat av: elvina

åkte inte vi hem vid halv 2 ? :P

2010-06-17 @ 09:53:01
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0