Sista dan imorn!

Hejhej :)

Nu är de bara imorn kvar, och sen är de SOMMARLOV, gissa om jag längtar?!

Idag hade vi ju friskis och svettis, de var grymt jobbigt!
Vi höll på till 10 och jag höll på dö på slutet, de var riktigt jobbigt!

Men efter de så slutade jag iaf, ganska bra dag att börja 9 och sluta 10 ;)

Egentligen skulle jag ju ha badminton men eftersom jag skulle klippa mig så jag kunde ju inte gå på den och vi hade bara lunchrast, så då gick jag hem ist.

Pappa skulle skjutsa mig till stan så vi åkte tidigare också åkte vi till frasses och åt hamburgare, de var mycket godare där än på mcdonalds nåste jag säga!

Efter jag hade klippt mig så hämtade morfar mig och skjutsade hem mig, sen har jag inte gjort nå speciellt.

Nu ska jag prata med Olla o sen ska jag väl göra..nånting.

Men vi hörs imorn!

Puss & kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0