Olla :D

Hej :)

Idag har jag varit med Olla.

Vi gick till rättpris efter skolan med Jesper Haav för vi skulle få godis/glass av han :)
Tack :D

Sen cyklade vi hem till Olla för hon skulel byta om och hämta badkläder, sen cyklade vi till mig och drack milkshake och åt toast.
Sen gick vi ut och satt vid poolen och lyssnade på musik och spelade kort.
Sen badade vi en stund, de var kallt i början men sen blev de skönt .

Efter vi hade badad så gick vi in och kollade på Linas kvällsbok sen satt vi och pratade och så, sen gick vi ut och hoppade studdsmatta en stund.
Sen vid 8 så gick hon hem.

Grymt dag iaf :D

Nu sitter jag och lyssnar på musik, fast egentligen borde jag gå och duscha, så jag ska ta och göra de nu... snart.

Men vi hörs imorn då.

Ha de bra puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0