Midsommar

Hejhej :)

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev sist?
Men jag tänkte berätta lite om torsdag och fredag iaf, förlåt om ni får läsa en del av de två gånger (:

Torsdag:
Då gjorde jag ungefär samma sak som tisdag och onsdag dvs vaknade vid 8, gick ut med Hobbe vid 9, och sen kollade jag på film tills jag skulle hämta Calle.
På eftermiddan så kom Alice hit iaf, då beställde vi pizza och sen gick vi upp till morfar, eftersom vi skulle sova där.
Efter vi hade ätit så gick vi ner på rättpris och köpte godis och dricka.
Sen satt vi och kollade på film och åt godis, chips och ostkrokoar.
Sen gick vi och la oss vid halv 2 kanske, nån gång då.

Fredag:
Då vaknade vi vid halv 10-10 också gick vi upp och åt frukost och diskade och plockade ihop o sånt.
Sen gick jag och duschade.
Efter de kollade vi på Färjan och Desperate housewifes (stavning?) medans Alice lockade mitt hår.
Hennes föräldrar kom och hämtade henne vid 1 och då fick jag åka med dom hem.
När jag kom hem så gick jag ut och kasta boll åt Hobbe.
Sen bytte jag om, och sen kom pappa och Calle och hämtade mig, då åkte vi till Arnön.
Där var farfar och en till, jag kommer inte ihåg vad hon hette.
Spelade fotboll med Calle ett tag och sen kom Karin, Matthias, Mia, Rikard, Alva, Hugo och Zara.
Senare så kom Ulli, Fredrik, Samuel, Elias och deras lilla Hanna också.
Vid typ  8 så åt vi mat, de var hur mycket mat som helst, gott var de!
Sen var jag ute med lilla Hanna tills vi skulle äta efterrätt då åt vi märrängtårta med jordgubbar.
Men sen hade jag verkligen ingenting att göra, jag skulle egentligen sova där, men jag ville inte, så Karin, Matthias och Hugo skjutsade hem mig när dom åkte hem.
Jag kom hem vid halv 12-12 och då gjorde jag inget speciellt.
Gick och la mig ganska tidigt faktiskt.

Också lördag då, idag har de inte hunnit hända så mycket faktiskt, jag vet inte om jag kanske ska vara med Alice sen.
Vi får väl se.
Annars ska jag nog lägga mig ute i SOLEN (de är faktiskt sol och varmt idag!) och äta jordgubbar.
Men vi får väl se vad dom händer.

Bilderna från torsdag och fredag kommer, men min kamera är kvar ute i Arnön, men jag lägger in dom senare.

Ha de bra puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0