Måndag

Heej :D

Idag har de varit lika bra väder som dom andra dagarna :D
Sååå otroligt skönt!

Idag är de måndag och jag vet att den här veckan kommer bli grymt bra!

Imorn ska jag gå på Eclipse med Alice som jag har längtat efter hela vintern och sen sover jag hos henne också ska jag vara med henne på onsdag.
På tosdag ska jag packa och på fredag drar vi till Stockholm, shoppar och går på Grönan!

Idag har jag varit med Alva också, pratade med henne på msn imorse, då bestämde vi att vi skulle vara med varann, så jag åkte till henne, då bakade vi chokladbollar och sen badade vi med Ida och hennes kompis Melina.
Sen spelade vi wii med dom också, sen gjorde vi milkshake och sen gick jag och Alva ut i solen till ungefär halv 5 när pappa kom och hämtade mig.

Sen har jag bara suttit vid datorn.

Nu ska jag lyssna på musik och sen ska jag kolla på film tror jag.

Vi hörs imorn.
Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0