Kronprinsessbröllop :)

Hej!

Förlååt för jätte dålig uppdatering, men jag får väl skylla på att de är sommarlov (a

Igår var de ju Victoria och Daniels bröllop, var de nån som kollade?
Vad tyckte ni?

Jag såg lite grann av de, men jag tycker de är så överdrivet!
Dom sände på radion och tvn heela dan och de var samma sak hela tiden.
Jag vet att de var många som tyckte de var bra o fint o allt sånt.
Men jag tycker bara de är överdrivet och töntigt.

Jaja, nu ska jag ta och kliva upp och göra mig klar, sen ska jag till Alice och vara med henne.

Och tänk att de redan har gått en vecka på sommarlovet!
De har gått så himla fort :O

Men nu måste jag gå och göra mig klar.

Men ikväll ska jag lägga in några bilder.

Vi hörs!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0