Jag ska få en hund!

Hej :)

Jag måste bara berätta jag ska få en hund!
Ni ska bara veta hur glad jag är :D
Tror inte jag har skrivit nånting om de förut, men efter jag hade varit på agility med Hobbe, på kvällen då så sa Anna och Conny till pappa att dom tänkte fråga om jag ville ha Hobbe, men då sa både mamma och pappa nej.
Men idag så ringde Conny till mamma igen och frågade om de var helt säkert att vi (dom) inte ville ha han, för annars skulle han avliva han, för att Hobbe och deras andra hund Arragon bråkar hela tiden, men iaf så tyckte mamma att de var hemskt att dom skulle ta bort han när han är helt frisk och jätte snäll o sånt.
Så vi pratade jätte mycket om de och till slut sa mamma ja! :D
Så nu ska han flytta hit, jag vet inte om han kommer ikväll eller imorn, men jag är jätte glad iaf :)

Men ajaa idag var jag på stan med mamma fick en t-shirt av henne för 50 kr, de var halvapriset på gina.
Vi var där från 11 till 1 ungefär, sen åkte vi och handlade och sen hämtade vi Calle på fotboll.
Sen har vi inte gjort så mycket mer, vi var hos morfar en sväng förut, för jag ska vara kattvakt åt deras katt när dom är på semester.

Nu ska jag snart lägga mig och kolla på the oc, om inte Conny hör av sig och säger att dom ska komma då.
Jag la mig vid 2 igår och sen vaknade jag 7 (!) så jag har sovit ungefär 5 timmar inatt, så jag är jätte trött.

Men vi hörs imorn!

Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0