jag är såååå glad!

Helg, sol, värme och bara 7 dagar till sommarlovet, kan de bli bättre?


Jag måste bara berätta hur glad jag är!
Jag kommer få en grym sommar!
På fredag efter skolavslutningen åker jag Alice, Rebecca och Olla till min stuga och är där själv hela helgen.
Sen den andra juli åker jag och Alice till Stockholm och är hos Mia.
Sen ska jag göra massa andra saker också.
Jag kommer få ett grymt sommarlov!

Idag i skolan så har vi inte gjort nånting nästan, på morgonen så hade vi engelska, men då fick vi lämna in alla böcker och städa skåpen och lämna in nycklarna.
Så då hade vi ju inga böcker eller nånting, men vi hade iaf matteprov med 9orna för Larsa skulle göra nånting med 6orna.
Gick nog sämst på provet.

På idrotten så skulle vi iaf till ankarmon och bada, men de var nästan ingen som badade, bara Sofia och Ramona och några av killarna.
De blåste hur mycket som helst!
Jag lånade iaf Evves kamera och knäppte kort, ska vänta på att hon ska skicka dom sen ska jag lägga upp dom här.
Men de var kul där iaf.

Imorn ska jag till stan med Alice, sen ska vi hem till mig och sola, om de är varmt.
Också ska vi äta jordgubbar!

Men nu ska jag lyssna på musik och kolla på lite sidor.

Ha de bra hoppas ni får en bra helg!

Puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0