Godmorgon!

Godmorgon :)

Eller de är väl förmiddag, men jag har nyss vaknat... så vi säger godmorgon :)

Idag ska jag inte göra nåt speciellt, jag har ju lovat mamma att hämta Calle på fotbollen uppe på ankarmon, idag, onsdag och torsdag, då får jag 200.

Så jag ska gå med Hobbe och hämta han senare också ska jag till morfar och släppa in/ut deras katt.

Conny kom ju med Hobbe igår kväll, så nu har vi hund igen, de var länge sen :)
Vaknar imorse av att de låg en hund i min säng, mysigt!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av The oc och sen ska jag äta lunch o fixa mig o så.

Men vi hörs ikväll!

Tagen med min mobil, så därför är den inte så bra, men jag ska fixa bättre bilder med min systemkamera sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0