Eclipse :D

Hej :D

Igår var vi ju på midnattsvisningen av Eclipse.
Jag älskar verkligen twilight filmerna, de är dom bästa filmerna som nånsin har gjorts :O
Hahah jag vet att jag har sagt de några gånger nu, så jag ska sluta tjata om de ;)

Men jag ska iaf berätta om gårdagen:

Nästan direkt efter att jag hade skrivit de förra inlägget, så smsade Alice mig och då cyklade jag till henne.
Sen ringde mamma och frågade om jag kunde gå ut med Hobbe för hon och Calle skulle till Ankarmon.
Så jag och Alice tog med oss Elza (hennes hund) också gick vi och hämtade Hobbe och sen gick vi till en sjö och lät hundarna bada eftersom de var så varmt.
Sen gick vi tillbaka med Hobbe och sen gick jag, Alice och Elza hem till henne.
Sen satt jag och Alice ute i solen till ungefär 3.
Då gick jag hem och duschade och gjorde mig klar.
Sen när pappa kom hem så åt vi mat och sen skjutsade han mig till Alice.
När jag kom dit så började vi kolla på twilight, vi tänkte se både twilight och new moon innan vi skulle eclipse.
Men efter ett tag så orkade vi inte kolla nå mer, så vi cyklade till rättpris och köpte godis ist.
Sen när vi kom till henne igen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, eller vi satt ute och spelade kort och sen började vi kolla på nån film.
Men vi halv 11 så kom hennes pappa och hämtade oss, så då åkte vi in till stan för han måsta vara tillbaka på jobbet till 22.40.
När vi kom till stan så gick vi och hämtade biljetterna och sen satt vi på muren vid fyren i typ 1 timme.
Haha vi hade kul, fast folk måste trott att vi var full eller nå ;)
Men iaf så halv 12 så gick vi tillbaka till bion då var de jätte mycket folk där.
Men vi fick gå in och sätta oss vid kvart i 12.
Och sen började filmen vid 12.
Ni MÅSTE se den! De är verkligen världens bästa film/er, den var faktiskt bättre än dom 2 andra, även om alla 3 är superbra.

Efter bion så hämtade Alice pappa oss, vid typ halv 3.
Vi kom hem runt 3, tror jag.
Då borstade vi tänderna oså och sen gick vi upp o la oss, fast vi sommnade nog inte förns runt halv 4.
Men de var en gryyyym dag iaf!

Idag vaknade vi vid 11, sen gick vi ner och åt frukost vid halv 12.
Och sen bestämde vi att vi skulle gå ut med Hobbe och Elza igen, så mamma kom med Hobbe och sen gick vi till täckten neranför oss och lät dom springa där, sen gick vi runt bruket och allt när vi skulle hem till mig.
Efter vi hade lämnat Hobbe så måsta vi gå upp till ankarmon och hämta nyckel hem till Alice, och de var inte kul att gå så långt när de var huuuur varmt som helst ute, vi höll verkligen på dö då.
Sen när vi äntligen kom hem till Alice igen, så kollade vi på Walk the line, de är också en grym film!
Sen kom pappa och hämtade mig vid halv 5.

Sen har jag inte gjort nåt speciellt, de är åskat och regnat hela kvällen typ.
Jag tror hela Iggesund hade strömavbrott en stund förut också.
Vi hade iaf ingen ström och inte mamma och inte Alice och inte nån annan på våran gata heller.
Men den kom ju tillbaka sen iaf.

Nu blev de här ett väldigt långt inlägg, men jag har ingenting att göra så....
Hahah men nu ska jag kolla på film!

Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0