1 dag kvar!

Hejhej! :)

Idag var sista dan i skolan!

Först hade vi klasskampen och då stog de att man skulle hämta en fisk och visa den för Kattis och Siv, så då cyklade jag och Alice hem till mig och hämtade en fisk från akvariet.
Haha, de fick vi 20 poäng för ;)
Fast de var 8a som vann, dom fick typ glass tror jag.

Vid 12 så skulle vi till ankarmon för lärarna skulle spela fotboll mot 9orna.

Sen slutade vi vid 1, då gick jag ner till stranden med Olla och Rebecca och låg i solen en stund, de var jätte skönt!

Sen skulle jag gå tillbaka till skolan för jag skulle hämta Calle på fritids, när jag hade gjort de så gick vi ner på Café annorlunda och köpte glass.

Sen vid halv 5 så kom Olla hit då gick vi till skolan och kollade på 4-6ans skolavslutning, de var jätte bra faktiskt, fast man fick ont i benen av att stå.

Imorn ska jag till Rebecca kl 7, så ska vi fixa oss och sånt och sen ska vi till skolan och kolla när Calle och Tilda (Rebeccas syrra) har avslutning.

Sen har vi avslutning vid 10 och sen ska jag hem till pappa och äta jordgubbar och grädde och glass.


Efter skolavslutningen ska jag till min stuga med Rebecca, Alice och Olla, vi ska vara där själv hela helgen, de ska bli så gryymt kul!
Fast jag kommer ju inte ha nå internet så de kommer inte bli nån uppdatering förns på söndag eller måndag.
Men då kommer de bli massa bilder!

Men nu ska ja gå och packa tills imorn och sen ska jag duscha.

Men ha de bra!

Puss & kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0