Trött!

Hej!

Jaa, måndag igen, betyder ju skola som vanligt.

Var väl ganska bra, hände inget speciellt, som vanligt bara, förutom att vi slapp bilden, så vi fick ha no på den timmen ist också fick vi sluta tidigare.
Skönt!

Efter skolan så gick jag med Alice och Olla hem, så himla kul, jag har Världens bästa vänner! Älskar er <3

Sen har jag läst, fick en jätte bra bok av farfar när jag fyllde år, kommer inte ihåg vad den heter just nu, men kan skriva de en annan gång.

Också har jag pluggat till no provet, som vi ska ha nästa måndag.

Nu sitter jag vid datorn men ska snart gå upp och duscha.

Klockan 8 ska jag se på Familjen Annorlunda och efter de Spårlöst, sen ska jag nog sova är så himla trött!

Imorn är de sovmorron igen, börjar 9.25 och jag får skjuts också! Glad? JA!
Skulle egentligen gå och simma med Alice och Rebecca imorn efter skolan, men ingen av om kunde och jag har ingen lust att gå själv, så de får bli en annan dag.
Vi har ju bad på fredag också.

Men nu ska jag ta och gå upp till duschen innan familjen annorlunda börjar.

Ha de bra! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0