Snö?!

Hejhej bloggen!

Idag var de ju skola igen, inte så farligt, vi skulle egentligen haft resurstimme, men vi slapp den.
Fast då ska vi få läxa imorn ist, men de gör väl inte så mycket.

Jag, Alice, Rebecca och Olla hade sjukt kul iaf!
Speciellt matten, som vanligt xD

Efter skolan så gick jag hem o kollade när mamma och Calle bakade bullar tills på söndag.
Sen har jag mest suttit vid datorn.

Imorn börjar vi 9.25, men jag ska gå upp tidigare och följa med mamma och kolla på en lägenhet innan jag ska till skolan :D

Efter skolan imorn så ska jag på badhuset med Rebecca och Alice, sen ska jag hem o äta mat och duscha, sen ska jag kolla på film med Carro tror jag, så vi får se om jag hinner skriva nåt inlägg imorn.

Kl.8 ska jag kolla på Familjen Anorlunda och sen Spårlöst, sen ska jag sova :)

Puss <3

Föresten de SNÖAR ute igen! Usch jag vill inte ha snö "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0