Snart slut på lovet!

Hej!

Jaa nu är de snart slut på jullovet "/
Usch jag orkar inte med skolan! Men de har varit ett jätte bra lov iaf!
Och vi går ju inte så länge för snart är de ju sportlov också :D

Idag var vi ju och grattade Hugo, han fick bilar av oss, vi fikade o så, sen ville Hugo att jag skulle leka med bilar med han så jag gjorde de ett tag, sen ritade han en teckning åt mig, min lilla stora gullunge! <3
Tänkte lägga in en bild på den, men den ligger i köket och jag orkar inte hämta den, så de får bli imorn ist.

När vi kom hem från Alva och Hugo så åt jag mat o satt vi datorn, vi åt hasselbackspotatis och fläskfilé, GOTT!
Sen åkte vi till morfar och var där ett tag, sen kollade jag på Robinson och nån film ;)
Sen har jag bara suttit vid datorn typ.

Imorn är de sista dagen på lovet, vet inte vad jag ska göra, men vi får väl se ;)

Usch, jag borde verkligen lägga mig i tid ikväll, men jag är inge trött alls och de är sista kvällen man kan vara uppe länge.
Ångrar nästan att jag har vänt på dygnet, men jag får väl skylla mig själv, vet iaf att jag kommer vara grymt trött på måndag!

Hoppas bara att vi inte har resurstimmen då!

Ajaa nu ska jag lyssna på musik o chatta på msn ett tag, sen borde jag verkligen sova!

Måste bara visa den här bilden, kolla benen, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0