Sjuk

Hejhej!

Ingen skola idag, jag är sjuk "/

Hade ont i huvet o frös o så i skolan igår, sen på kvällen fick jag feber, mår lite bättre nu, men jag stannade hemma från skolan, hade nog inte orkat vara där heller.

Just nu ligger iag iaf i sängen och kollar på The OC de är världens bästa serie!

Men ska nog pausa snart och ta o plugga lite till Noprovet vi ska ha på måndag.
Men jag orkar inte de är så himla tråkiiiiiiiigt! Menmen jag har väl inget val.

Lugnt o skönt är de här hemma nu iaf, pappa jobbar och Calle är i skolan, så de är helt tyst!

Ah jag ska väl ta o kolla lite till på The OC, sen ska jag plugga.

Föresten så ska jag försöka lägga in lite bilder sen :)

Ha de bra! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0