Plugga!

Hejhej!

Nu har jag nyss ätit mat och pluggat lite spanska, har glosförhör imorn.. ;)

Nu är de bara no provet kvar att plugga till, har tänk gjort de hela dan, men ist har jag kollat på the OC.
Jag tänker typ men jag kan se ett avsnitt till sen ska jag plugga, sen när de är slut så- Nej men ETT avsnitt till kan jag se, sen SKA jag verkligen plugga!
Så har de varit hela dan, så de har inte blivit mycket plugga idag.

Bara jag som tycker att de är så himla jobbigt att sätta sig o läsa igenom och skriva upp massa saker?

Men provet är på måndag och de är onsdag idag.
Så de är nog dags att börja plugga riktigt nu om jag ska hinna lära mig allt.

Mår iaf mycket bättre nu, har inte haft nå feber eller nåt på hela dan, eller jo imorse tror jag.

Men nu har jag bara ont i halsen och lite i huvet när jag rör på mig.
Men imorn ska jag till skolan iaf.

Efter skolan imorn så ska jag till stan med Alva och Evve, sen ska vi på bio också :)

Nej, nu hittar jag på massa saker att göra bara för att jag inte vill plugga... Men nu ska jag faktiskt plugga även om jag inte vill.

Vi hörs sen!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0